Om oss
Hvem er vi?
Servicealliansen er et landsdekkende konsern i vekst med lang erfaring og bred kompetanse innen skadebegrensning, eiendomsdrift, bygg- og anleggstjenester, samt renhold og malerarbeid. Gjennom mange år i bransjen har vi opparbeidet oss en omfattende kunnskapsbase og solid faglig kompetanse som gjør oss i stand til å tilby helhetlige løsninger tilpasset våre kunders behov. Vår tilstedeværelse over hele landet sikrer at vi alltid er nær kundene våre, samtidig som vi har fleksibilitet til å tilpasse tjenestene etter lokale behov og ønsker. Vi jobber kontinuerlig med å utvikle oss og utvide vårt tjenestetilbud for å møte markedets krav.

Våre verdier
Tydelige bedriftsverdier bidrar til å støtte god organisasjonskultur og etisk ledelse. Verdiene gir veiledning og skaper et felles grunnlag for ansatte, kunder og samarbeidspartnere. Servicealliansen fremhever verdier som robotisering, innovasjon og effektivitet, samtidig som de ansvarsfulle verdiene viser engasjement for bærekraft og trygghet for ansatte.
Bærekraft/ESG
Servicealliansen setter høye krav til helse og sikkerhet, vern av ytre miljø og etisk adferd. Bærekraftsarbeidet tilknyttet Servicealliansen og sine andelinger gjenspeiles gjennom våre etiske kjøreregler som er bygget på de verdiene, lover/regler og forventningene som er til enhver tid gjeldende for vår virksomhet.
Din partner i skadesanering og gjenoppbygging
Servicealliansen er din pålitelige partner når du står overfor skader på din eiendom. Med vår brede erfaring og spesialiserte kunnskap innen skadesanering kan vi raskt og effektivt håndtere alt fra mindre lekkasjer til omfattende brannskader. Vi jobber tett med forsikringsselskaper og er alltid klare til å bistå med gjenoppbygging og rehabilitering av bygninger og konstruksjoner. Vær oppmerksom på at alle forsikringssaker må meldes inn til ditt forsikringsselskap for riktig behandling. Vårt fokus er å gjenopprette din eiendom til dens tidligere tilstand, samtidig som vi tar hensyn til miljøet og forebygger fremtidige skader. La oss ta hånd om skadesaneringen, slik at du kan ha ro i sinnet.
Åpenhetsloven
Åpenhetsloven trådte i kraft 1. juli 2022, og loven skal sikre åpenhet rundt større virksomheters håndtering av negative konsekvenser knyttet til grunnleggende menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold i forbindelse med levering av tjenester. Servicealliansen omfattes av åpenhetsloven, og vi har med dette lagt til rette for at alle som ønsker mer informasjon kan ta kontakt med oss.
Åpenhetsloven forplikter Servicealliansen til å:
- Utføre aktsomhetsvurderinger i samsvar med OECDs retningslinjer for flernasjonale selskaper.
- Gjennom en offentlig redegjørelse vise vårt arbeid med aktsomhetsvurderinger knyttet grunnleggende menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold.
- Svare på spørsmål fra allmennheten.
Send mail til post@servicealliansen.no om du har spørsmål til oss!
Ofte stilte spørsmål
Hva innebærer skadesanering hos Servicealliansen?
Skadesanering hos Servicealliansen innebærer en rekke prosesser for å gjenopprette og bevare verdier etter en skade, som kan omfatte vannskader, brannskader, mugg- og soppdannelse, forurensning eller skadedyr. Våre eksperter har kunnskapen og utstyret som kreves for å håndtere alle typer skadesanering
Hvordan håndterer Servicealliansen miljøet under skadesanering?
Servicealliansen tar miljøet på alvor og benytter miljøvennlige metoder og materialer i arbeidet med skadesanering. Vi er også opptatt av å forebygge fremtidige skader og kan tilby rådgivning og tiltak for å redusere risikoen for skader på eiendommen.
Hvilken type erfaring har Servicealliansen innen skadesanering?
Servicealliansen har lang erfaring og høy kompetanse innen skadesanering. Vi har eksperter med kunnskapen og utstyret som kreves for å håndtere alle typer skadesanering og jobber alltid for å gjenopprette eiendommen til sin opprinnelige tilstand – eller bedre.
Hva er målet til Servicealliansen når det gjelder kundeservice under skadesanering?
Målet til Servicealliansen er å gjøre skadesaneringen så smidig og problemfri som mulig for våre kunder. Vi legger stor vekt på god kommunikasjon og service gjennom hele prosessen, slik at kundene kan fokusere på andre ting.